Кошик
643 відгуків

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаВідправка протягом 24 годин.
  • Магазини RozetkaТільки пром оплатою!
  • УкрпоштаДоставка "Укрпошта" Тільки за передоплатою або пром оплатою!
  • Meest ПОШТАТільки за передоплатою або пром оплатою!
  • Доставка кур'єромНовая почта ( за доставку сплачує отримувач )
  • Нова поштанакладений платіж ( за доставку сплачує отримувач )

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата за реквізитамиНа картку Монобанк IBAN UA023220010000026200308484781
  • Готівкоюу відділенні нової пошти

Гарантія:

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.

Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).

Відповідно до чинного законодавства Ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:

товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
збережено всі ярлики та заводське маркування;
товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

У разі виходу з ладу апарату:
1. Діагностика товару в наших сервісних центрах (протягом 1-3 робочих днів) – послуга БЕЗКОШТОВНА;
2. Гарантійне обслуговування товару здійснюється БЕЗКОШТОВНО за наявності запчастин (3-14 роб. днів).

Випадки, у яких Вам буде відмовлено у гарантійному обслуговуванні:

1. Порушено правила експлуатації виробу;
2. Наявність механічних пошкоджень (зовнішніх та внутрішніх);
3. У разі виникнення несправностей, викликаних потраплянням всередину сторонніх предметів, комах, рідин;
4. наявності ушкоджень, викликаних невідповідністю державним стандартам живлення, комунікаційних, кабельних мереж;
5. При використанні сторонніх зарядних пристроїв, кабелів, акумуляторних батарей, що не передбачені заводом-виробником;
6. Виріб з пошкодженими пломбами-стікерами або за їх відсутності;
7. Якщо у вашому телефоні/смартфоні змінені IMEI номери;
8. При несанкціонованому тестуванні, при зміні програмного забезпечення

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner